Laundry room before and after

Looking at the latest blog posts I realize that is quite a long time since the last time I wrote about the house, showing you some preview and after photos. I love this posts as they help me understand how much work we had done since the first day, how many people we met, things we learn and also… How many things we still have to do 🙂

So here you have some preview and after of our laundry room! This room is part of the old garage that is now a sort of storage area. You know, the place where you put all the things you need to restore or change in someway. We also store there wine (really god wine) and all sort of tools.

So I love the picture here below (the one I cut in Instagram size) as it seems so nice, organized and clean… but, if you just see the original shoot everithing become more ‘normal’ in its confusion. So this is real 🙂

Scroll to see the photo gallery if you like.

Thanks for reading.

+++ ITA Version +++

Sfogliando le pagine del blog mi sono resa conto di quanto tempo è passato dall’ultima volta che ho postato un angolo di casa. Avevo anticipato su Instagram che avrei postato qualche foto con il prima e dopo della lavanderia ma poi me ne sono dimenticata… Recuperiamo subito!!

La nostra lavanderia nasce in un angolo di quello che era il garage e che ora è un enorme ripostiglio dove riposa, si ammassa e viene dimenticato, tutto quello che ancora non ha un posto o che non è nello stato per essere posizionato in quel posto.
Insomma è un insieme di armadi e mensole su cui si trovano dal vino (molto buon vino) alle viti. L’ordine è qualcosa che ancora non regna in quest’angolo della casa ma ci stiamo lavorando.. La lavanderia invece è tutta un’altra storia, lasciamoci alle spalle, letteralmente, il delirio e godiamoci quest’angolo d’ordine… Perchè se allarghiamo appena appena un po’ di più l’immagine… la dura realtà riprende il sopravvento 🙂 🙂

In fondo, la nostra casa è ancora in pieno divenire.. Se aspetto di avere tutto a posto mi perdo il bello del viaggio, del divenire.. Insomma, in questo momento, a me una parte d’ordine basta.. per il resto c’è tempo!!

Qui sotto trovate una gallery di immagini che ripercorrono il lavoro fatto per arrivare a questo punto. Sono passati 2 anni ma sembra ieri, ho adorato lavorare con tutti, ho imparato un sacco di cose e, in fondo, sono felice di avere ancora tanto da fare!

— Photo Gallery —

Feel free to leave a Reply if you like

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.