Cherry_bunny_Fragulina

Cherry Bunny goes to Paris

This is the story of a little striped cotton Bunny who was alone and now has a friend named Cherry, ready to move to Paris!

My striped bunny was a present for the little boy of my friend E. A common friend sow it and ask E. if I can make one for her baby girl. I know, it seems not a big deal but for me it is something totally new, I’ve always work to make gifts so this is an all different perspective. Plus this common friend lives in Paris so Cherry will live in one of the most beautiful city in the world. I’m proud!

So this is the story of how I made something on request for the first time ❤ it’s exciting! And this is just a short post to tell THANK YOU to my friend E. that makes this thing happen.

If you want to try to make your Cherry seeds bunny you can follow the tutorial on how I made my Striped Bunny this lovely template was in a set of five. I’ve found them on Pinterest.

Fragulina_Cherry

+++ ITA Version +++

Questa è la storia di Cherry, seconda nella sua casa, nata da un incontro di cotoni, lavanda e noccioli e pronta per volare a Parigi!

Cherry è nata sulla base del mio coniglietto verde ‘senza-nome’. Senza-nome era un regalo per il bimbo della mia amica E., una comune amica l’ha visto ed a ha chiesto ad E. se potevo farne uno per la sua bimba.

So che non sembra una gran cosa ma per me è stata una soddisfazione 🙂 sarà che non ho mai lavorato su ordinazione, sarà che il gusto estetico della comune amica è qualcosa che stimo.. non so come spiegarlo, ne sono rimasta lusingata, orgogliosa!

Quindi questa è la storia di come è nata Cherry, la mia prima creazione su richiesta ❤ e questo è un brevissimo post per dire GRAZIE alla mia amica E. che l’ha resa possibile.

Se volete provare a fare anche voi il vostro coniglietto scalda culla potete seguire il tutorial realizzato per senza-nome il modello arriva da Pinterest ed era in un set di 5.

Non ho detto che la comune amica vive in una delle città più belle del mondo: Parigi! Quindi Cherry è pronta per partire chiusa nel suo piccolo sacchettino decorato.

Fragulina_cherry_bunny

Feel free to leave a Reply if you like

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s